Monday, February 4, 2013

Testimoni : APG + Ibu Collagen + VCO

Testimoni penggunaan produk

Produk digunakan & diambil : 
Aura Puteri Gold (APG)
Ibu Collagen (PMC)
VCO

***********

Gambar disember 2012 adalah gambar tanpa apa2 bedak atau krim langsung kerana waktu itu tahap kemalasan diva. Kulit kelihatan kusam walaupun tidak terdapat sebarang masalah..

Kemudian saya mula menggunakan kembali APG secara konsisten dan mengambil Ibu Collagen & VCO sebagai supplement tambahan. Ibu collagen juga saya gunakan untuk masker pada muka & tumit. Kalau waktu rajin.. tangan pun saya masker juga :)

Selepas 2 bulan penggunaan, complexion jelas nampak berbeza & kulit juga lembut disentuh kesan dari masker ibu collagen. Jerawat sesekali tu normal tapi ia takkan meninggalkan tanda yang lama kerana APG membantu memulihkan kesan parut jerawat. Kesan parut jerawat di pipi saya tu masih ada.. boleh nampak lagi sebab itu baru 3 minggu lepas punya jerawat :) besar & sangat sakit. Gatal tangan..saya pecahkan. Sebab tu jadi tanda macam tu

Jadi anda bila lagi??
APG kini disediakan dalam saiz percubaan berharga RM60.00 & saiz penuh berharga RM136.00. Harga sudah termasuk kos poslaju ke seluruh semenanjung

Apalagi..jom :)





sms saya di 014-9120893 untuk sebarang pertanyaan mengenai produk yang disebutkan :)

No comments:

Post a Comment